Γιατί σταμάτησα να βάφομαι και σε προτρέπω να το κάνεις και εσύ #makeupfree

makeupstationΜένουμε σπίτι και πολλά άλλαξαν στην καθημερινότητα μου- σίγουρα και στη δική σου. Βλέπω όλα αυτά τα posts στο instagram όπου γυναίκες μας προτρέπουν να βαφόμαστε ακόμα και αν η διαδρομή μας είναι υπνοδωμάτιο-σαλόνι-κουζίνα-μπαλκόνι. Είτε δουλεύουμε από το σπίτι είτε απλώς μένουμε σπίτι και… προσπαθούμε να προσαρμοστούμε σε αυτά τα νέα δεδομένα. Θα είμαι ειλικρινής: όλες αυτές τις ημέρες (αισίως 9) δεν έχω βάλει ίχνος μακιγιάζ στο πρόσωπο μου και δεν νιώθω ότι είναι κακό. Ναι, ξέρω ότι προφανώς κάτι τέτοιο έρχεται σε αντίφαση με τον τίτλο του blog, αλλά νομίζω το είδα σαν προσωπικό challenge. Less makeup, more skincare. Μα ας τα πάρουμε από την αρχή.

Δουλεύω σε έναν τομέα που το καθημερινό μακιγιάζ είναι απαραίτητο. Δεν με ενοχλεί αυτό. Κάθε άλλο, αγαπώ να βάφομαι. Ναι, το no-makeup makeup πάντα ήταν το αγαπημένο μου! Πριν λίγους μήνες έκανα μία σημαντική για την επιδερμίδα μου μετάβαση: σταμάτησα να φοράω foundation σε καθημερινή βάση και πλέον εφαρμόζω κάποια CC ή DD Cream. Και ξέρεις τι; Κάτι ”μαγικό” έγινε άρχισα να αγαπώ περισσότερο την επιδερμίδα μου και να μην εστιάζω στις ατέλειες της. Ποιος νοιάζεται για τα σημάδια, τα σπυράκια ή τους πόρους; Χρησιμοποιούμε τόσο το μότο ”Embrace your natural beauty” αλλά πόσες πραγματικά το πιστεύουμε και το τηρούμε; 

Κάπως έτσι, όλο αυτό το διάστημα δεν έχω βαφτεί. Δεν έγινε απόλυτα συνειδητά. Να, την πρώτη ημέρα ήταν Κυριακή, όπου έμεινα μέσα και έτσι και αλλιώς δεν θα βαφόμουν. Την επόμενη παρέμεινα χωρίς μακιγιάζ γιατί δεν είχα λόγο να βαφτώ. Ύστερα σκέφτηκα ότι αφού θα είμαι σπίτι έτσι και αλλιώς, skype meetings δεν έχω, τότε γιατί να μην το εκμεταλλευτώ ώστε να ξεκουράσω την επιδερμίδα μου και να εστιάσω κυρίως στη skincare  φροντίδα που- ας είμαστε ειλικρινείς- συχνά δεν τηρούσα ευλαβικά. Μακάρι να είχα κρατήσει photo calendar για να σου δείξω την πορεία!

Το τελευταίο διάστημα εμφανίζω σπυράκια, κυρίως λόγω ορμονικών διαταραχών. Παρατηρώ, λοιπόν, ότι μετά την 3η ημέρα χωρίς μακιγιάζ άρχισαν να μειώνονται αισθητά. Οι μαύροι κύκλοι μου παραμένουν, αλλά ξέρω ότι δεν θα τους ξεφορτωθώ (who cares?) αφού είναι κληρονομικοί. Σήμερα, 9η ημέρα make up free και το δέρμα μου είναι λείο, λαμπερό, οι πόροι εμφανώς μικρότεροι και αισθάνομαι ότι η λιπαρότητα έχει κάπως ισορροπήσει. Έχω ακόμα κάποια σπυράκια, αλλά όχι πολλά.

Εστιάζω στην περιποίηση της επιδερμίδας: scrub, μάσκες, serum, εντατική ενυδάτωση. Δεν παραλείπω κανένα βήμα τόσο το πρωί όσο και το βράδυ. Τα βασικά βήματα που ακολουθώ σου τα έδειξα πρόσφατα σε stories. Πιστεύω ότι μέχρι την επιστροφή μου στη δουλειά θα έχω υιοθετήσει αυτές τις συνήθειες και έτσι δεν θα αμελήσω ξανά την περιποίηση του προσώπου μου.

Αν θα συνεχίσω να μην βάφομαι όσο διαρκεί η καραντίνα; Έτσι νομίζω. Η απουσία μακιγιάζ έχει επηρεάσει την ψυχολογία μου; Όχι, καθόλου. Αντιθέτως, νιώθω καλύτερα με το… δέρμα μου. Νιώθω ομορφότερη χωρίς μακιγιάζ; Χμ, όχι πάντα. Νιώθω όμως μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αυτό είναι που μετράει. Αν θα μείνω ξανά χωρίς μακιγιάζ για κάποιο διάστημα; 100%! Έτσι και αλλιώς δεν είναι αυτό που με ορίζει!

Εσύ έχεις μείνει για μεγάλο διάστημα χωρίς μακιγιάζ; Πως ένιωσες; Επηρέασε την ψυχολογία σου και την αυτοεκτίμηση σου;

4 thoughts on “Γιατί σταμάτησα να βάφομαι και σε προτρέπω να το κάνεις και εσύ #makeupfree

  1. Καλησπέρα κι από εμένα.

    Λοιπόν, θα συμφωνήσω μαζί σου. Μου αρέσει κι εμένα πολύ το βάψιμο και στη δουλειά μου πάντοτε βάφομαι, ωστόσο τώρα που έμεινα σπίτι, εκ των πραγμάτων το περιόρισα σε μεγάλο βαθμό. Υπήρξε μια μέρα που έβαλα λίγη μάσκαρα, έτσι για τη χάρη του πράγματος, αλλά όχι κάτι παραπάνω. Άρχισα κι εγώ να περιποιούμαι το δέρμα μου περισσότερο (κάτι που πριν δεν έκανα τόσο προσεκτικά) και άρχισα να βλέπω μεγάλη διαφορά στην επιδερμίδα μου. Τα σπυράκια έχουν μειωθεί και μπορώ να δω ακόμα και μια φυσική λάμψη στο πρόσωπό μου. LAST BUT NOT LEAST, ξεκίνησα να περιποιούμαι λίγο τις βλεφαρίδες μου που είχαν επηρεαστεί από την καθημερινή χρήση mascara και έχω ήδη δει διαφορά εφαρμόζοντας αμυγδαλέλαιο κάθε μέρα – ή μέρα παρά μέρα…

    • Λοιπόν, για τις βλεφαρίδες το σκεφτόμουν και εγώ αλλά δεν έχω κάποιο λαδάκι bio αυτή τη στιγμή στο σπίτι. Το καστορέλαιο κάπου εξαφανίστηκε ενώ το αμυγδαλέλαιο μου τελείωσε. Βέβαια εντός των επόμενων ημερών θέλω να παραγγείλω αφρόλουτρο για το παιδί οπότε μου φαίνεται ότι θα πάρω και αμυγδαλέλαιο για εμένα

  2. Κορινα μου εχω μεινει και μενω χωρις μακιγιαζ παντα οταν ειμαι στο σπιτι Δεν μου χαλαει ποτε την διαθεση Αυτο που δεν αφηνω ποτε ειναι η περιποιηση προσωπου που την κανω παντα ευλαβικα Βeuty maniac της περιποισης ειμαι Καλο σου απογευμα

    • Ράνια μου, είμαι σίγουρη ότι εσύ δεν θα αμελούσες όλα τα βήματα της περιποίησης σου! Πιστεύω ότι και εγώ μετά από όλο αυτό θα κρατήσω τις καλές…συνήθειες!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.