Αφρίσαμε!

Δεν θυμάμαι ποιο ήταν το πρώτο μου καλλυντικό. Νομίζω μια παλέτα σκιών The Body Shop, δώρο της αδερφής μου. Ίσως και κάτι lip gloss που εκείνη δεν ήθελε. Θυμάμαι, όμως, την πρώτη κρέμα ημέρας που μου πήρε η μαμά μου και το πρώτο καθαριστικό προσώπου που μου χάρισε η θεία μου. Θα ήταν κάπου στα δεκάξι μου.

Αλήθεια, πως γίνεται να ξεχάσω τα μαθήματα ομορφιάς και το αυστηρό τόνο όταν μου έλεγαν  ‘‘Ποτέ μην παραλείπεις την περιποίηση της επιδερμίδας σου.  Και αν ξεχάσεις την ενυδατική, δεν πειράζει. ΠΟΤΕ, όμως, μην ξεχάσεις τον καθαρισμό”. Ακολουθούσαν τρομακτικά παραδείγματα για ρυτίδες, μαύρα στίγματα και λοιπά σε νεαρή ηλικία και άλλα που με έκαναν να πιστεύω πως από τα 30 μου θα έδειχνα σαν μπαμπόγρια.

8b292ebaf275f1f09ebc8513351fb573

Φυσικά υπήρξε και η ανάλογη επίδειξη με τα βήματα του σωστού καθαρισμού.

Περάσαν τα χρόνια (καλά, μη φανταστείς πολλά) και υπήρξαν στιγμές που βαριόμουν τόσο την διαδικασία του καθαρισμού. Ξέρεις, στιγμές που έπρεπε να τρέξω να ξεβαφτώ την ώρα που ξεκινάει η αγαπημένη μου ταινία. Ή τότε που τα βλέφαρα είχουν βαρύνει από τη νύστα. Κυρίως, όμως, όταν γυρνούσα από τα ξενύχτια! Το έχεις ζήσει σίγουρα. Μην πεις όχι, δεν σε πιστεύω!

Πάτησα την τρομερή και φοβερή ηλικία των 22 (μουχαχα) και κατάλαβα την αξία της όλης διαδικασίας. Από τότε πρωί-βράδυ η ίδια ρουτίνα. Σαν το βούρτσισμα των δοντιών σκέψου. Ναι, υπάρχουν φορές που βαριέμαι, αλλά τότε σκαλίζω όλα αυτά που αγαπώ σε αυτό το βήμα ομορφιάς. Να, την αίσθηση της καθαρής επιδερμίδας, το δροσερό νερό στο πρόσωπο μου, την φρέσκια και λαμπερή όψη της επιδερμίδας το πρωί ή τη φωνή του να μου λέει”Μα τι έχεις αλλάξει και το δέρμα σου είναι τόσο ωραίο”.

Ψάχνω πάντα τρόπους να κάνω την διαδικασία διασκεδαστική. Σημαντικό ρόλο παίζει η επιλογή του προϊόντος. Η υφή του, το άρωμα του, η συσκευασία του, όλα! Και αν κάποτε έμενα σταθερή σε ένα, τώρα αλλάζω συχνά. Μάλιστα, άλλο χρησιμοποιώ το πρωί και άλλο το βράδυ.

DSC_0102

Οι αφροί καθαρισμού είναι λατρεία. Νιώθω πως η υφή τους μου ταιριάζει.  Εν τω μεταξύ μου θυμίζουν ανάλαφρα συννεφάκια και αυτό κάνει τη διαδικασία τόσο παιχνιδιάρικη και διασκεδαστική. Τελευταία έχω ξεχωρίσει το Ideal Fresh της L’Oréal Paris. Ένας ανάλαφρος αφρός εμπλουτισμένος με εκατομμύρια ενεργές φυσαλίδες καθαρισμού που κάνουν όλη τη σκληρή δουλειά για σένα! Χρησιμοποίησε το πρωί- βράδυ σε βρεγμένη επιδερμίδα( κάνοντας μασάζ), τόσο σε πρόσωπο όσο και σε μάτια, και θα δεις πως θα εξαφανίσει το μακιγιάζ σου και θα αφήσει την επιδερμίδα σου κρυστάλλινα καθαρή και φρέσκια. Προσωπικά, μετά από τα απαιτούμενα test, το χρησιμοποιώ μόνο πρωί, ώστε να έχω καθαρή επιδερμίδα πριν την εφαρμογή κρέμας και μακιγιάζ.

DSC_0108

Σχέση αγάπης- μίσους έχω και με τον νέο αφρό καθαρισμού της Avène, Είναι εξαιρετικό προϊόν, μιας και καθαρίζει  σε βάθος την επιδερμίδα και αφαιρεί κάθε ίχνος μακιγιάζ από το πρόσωπο. Μυρίζει φρεσκάδα και καθαριότητα. Απευθύνεται σε κανονικές και μεικτές επιδερμίδες, ενώ διάβασα πως άφησε ευχαριστημένες και κοπέλες με ξηρές ή και λιπαρές. Ακούγεται τέλειο- και είναι-, άρα γιατί να μην μου αρέσει; Βλέπεις, παρότι έχω κανονική επιδερμίδα η καθημερινή χρήση του μου προκαλεί έντονη ξηρότητα. Όμως δεν φταίει αποκλειστικά το προϊόν, αλλά και η διατροφή μου! Ναι, ναι, το παραδέχομαι, πίνω ελάχιστο νερό. Και κάπως έτσι κατέληξα να χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο cleansing foam αποκλειστικά τις μέρες που αισθάνομαι την επιδερμίδα μου αρκετά λιπαρή ή όταν θέλω βαθύ καθαρισμό.

Tips: Ο αφρός καθαρισμού της Avène καθαρίζει εξαιρετικά καλά τα πινέλα μου. Επίσης, συχνά βάζω στη χούφτα μου λίγη ζάχαρη και ένα φσσσουτ από τον αφρό και κάνω scrub.

Όταν η μέρα πια τελειώνει και έρχεται η στιγμή της βραδινής περιποίησης, αναζητώ κάτι άλλο, κάτι μαγικό. Κάτι αισθησιακό. Μα αυτό θα στο αποκαλύψω σε λιγάκι…1-2 post υπομονή και θα δεις. Γιατί, πίστεψε με, αξίζει την προσοχή μας, όπως του αξίζει να ”σταθεί” σε ένα post ολομόναχο.

Σε αφήνω προς στιγμήν. Με χαμόγελο και δέρμα καθαρό και λαμπερό! Και πολλές υποσχέσεις. Έρχονται νέα! Πολλά!

Να χαμογελάς, αγαπημένη!

4 thoughts on “Αφρίσαμε!

  1. Pingback: Ποιος είπε ότι η ρουτίνα είναι και βαρετή; |

  2. Pingback: Baby, it’s cold outside… #Cherrybox #The_Winter_Box | Make Up Vibes

  3. Πολύ ωραίο post! Κ εμένα μου αρέσουν πολύ οι αφροί καθαρισμού, αν και αυτή την περίοδο δεν έχω κάποιον. Όσες φορές τελευταία πήγα στο s/m ο αφρός της L’ oreal ήταν εξαντλημένος!!Πρέπει όντως να είναι πολύ καλός…
    Φ!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.