Όνειρα Σεπτεμβρίου!

Πόσες φορές δεν έχεις μείνει κολλημένη σε μια βιτρίνα να βλέπεις την τσάντα των ονείρων σου, η οποία κοστίζει μια περιουσία; Πόσες φορές δεν ”χάθηκες” στο διαδίκτυο χαζεύοντας παπούτσια που η αρχική τους τιμή ξεπερνά το μηνιάτικο σου; Έλα, πες αλήθεια. Μεταξύ κατεργαραίων, ειλικρίνεια, που λένε.

Εγώ πάντως πολλές, πάρα πολλές. Και ακόμα πιο πολλές είναι οι φορές που πάω με όλο το νάζι που κρύβω μέσα μου σε σύζυγο, μαμά, αδερφή και νιαουρίζω:

”Πόσο μου αρέσει αυτή η τσάντα. Πόσο τη θέλω! Ελάαα κάνε μου ένα δώρο…Εγώ που σε αγαπώ τόοοσο”!!!

Και μετά σκάω στα γέλια. Γιατί ξέρω πως 1ον: that’s not me και 2ον: δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα.

Αλλά σοβαρά τώρα, δεν θα ήθελες και εσύ αυτά τα ψηλοτάκουνα μποτίνια του Alexander McQueen;

244836_350_A

Ή αυτές τις μπότες Moschino Cheap & Chic

236472_350_A

Έστω τη  γλυκύτατη τσάντα της Vivienne Westwood…

244800_350_A

Θα ήθελες, σωστά; Εγώ πάντως ΝΑΙ και πάλι ΝΑΙ! Και πάω να ανοίξω κουμπαρά. Και πάω να συνεχίσω τα όνειρα.

Για πες μου, όμως και εσύ, ποια είναι η πιο ακριβή αγορά που έχεις κάνει σε ρούχα/ παπούτσια και συναφή; 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.